13.8.2013

ERIKOISPOSTAUS: Elämäni aakkoset♥

Mulla ei kertakaikkiaan ole teille mitään kirjotettavaa! Pakkokai tyytyä johonkin erikoispostaukseen, kun muutakaan en keksi..Mulla on Fantsuaki hiiirveee ikävä, kai sitä jokupäivä pitäs tallillekki mennä...kai. 
Jaarittelut sikseen ja asiaan, teen tämmösen "elämäni aakkoset" postauksen, eli kerron aina jtn siitä kirjaimesta ja sillee... en osaa selittää.



A: Auto, vihaan autoja. Mulla tulee aina mutkittelevalla tiellä paha olo! Muuten ne on kivoja, ku ei tarvii kävellä jokapaikkaa :D

B: Bloggaaminen, se on kivaa kuhan olisi jotain kirjoitettvaakin.. :D

C: Carita, se on semmonen shettis jota kutsutaan kylläkin Rusetiksi, sillä on kiva hyppää! :D

D: 7D, oon sillä luokalla :D

E: Elämä♥

F: Fantsu on kyllä ihan parhaista parhain!! ♥

G: Gmail, joo'o mistäköhä tonki repäsin :D

H: Hakuna Matata ♥ !

I: Isä♥

J: Jippo, mun mummin koira♥

K: Kaverit on kans parhaita!! ♥

L: Leirit on kivoja, siel saa aina uusia kavereita! :D♥

M: Mä ei tietä.

N: Ninja, meidän koira♥

O: Oravat on sulosii♥ :3

P: Ponit♥

Q: :D:D

R: Rullaluistelu on kivaa :D

S: Simo, ikävä sitä ponia♥!

T: Tassu,Teppo♥

U: Unelmat♥ vaikka useimpia ei voikkaan toteuttaa..

V: Veneily♥ se on kivaa, varsinki meijän omalla veneellä :3!

X: "xd" käytän usein tota hymiöö :D

Y: Ystävät♥

Z: moi oon tiina, enkä keksi mitään.

Å: :D

Ä: Äiti♥

Ö: "öö" on mun usein käytetty sanavarsto :DD

Miss ya! <3

2 kommenttia:

  1. Voisin tehä/voin tehä, mutta pieni ongelma nyt tuli, en pysty kirjautumaan mun bloggerii, tää vaa herjaa, että "käyttäjätunnus tai salasana väärin" vaikka kirjotinkin ne oikein :o?

    - Tiina

    VastaaPoista